You are the key to my heart - Chapter 73

Jag ställde mig upp och kramade Fredrik och pappa. Jag fick lova pappa massor av saker innan han kunde släppa mig och jag gick vidare och kramade Jacey och Lauren.
- Hej då älsklingar, kom ihåg att jag älskar er. Glöm mig aldrig. sa jag och började stor gråta.
- älskar dig Stella, vi kommer inte glömma dig. sa dom och kramade mig hårdare.
- ring när du är framme. sa Lauren och jag nickade och började gå mot min gate..

( 1. Text  2. Justin  3. Text  4. Atlanta 5. Paparazzis )

jag gick mot min gate, när jag kom fram visade jag fram mitt pass till en flyg värdinna och hon kontrollerade den, sedan gjorde hon klar tecken att jag fick gå in mot planet. Jag vände mig om och vinkade en sista gång mot Laure, Jacey, Pappa och Fredrik innan jag tog steget mot landgången. Medans jag gick kollade jag tillbaka till Arlanda flygplats och såg Jacey och Lauren stå och gråta.. Jag kände att jag blev svagare och svagare. Tillslut kunde jag inte stå emot.. tår efter tår föll dem ner från mina kinder och tårarna tog över mitt ansikte.
Jag fortsatte gå mot planet med tårarna forsade i mina ögon, när jag steg på planet så kollade både flygvärdinnorna och alla passagerare på mig, jag började blir lite tung i huvudet men när jag satte mig på min plats så började tårarna forsa igen. Men den här gången för en helt annan andledning.. Justin Drew Bieber.

Justin's perspektiv:

Jag kände att någon bufflade lite på min arm och mina ögon öppnades sakta, det var Kenny. Han hade tagit ner alla väskor och stod nu framför mig i planet.
- aye, JB. Vi har landat nu, du kanske ska vakna? sa han och förskökte än en gång skaka liv i mig.
- jaja, jag kommer. sa jag bara som svar och vände mig om.
- Det kommer bara ta längre tid att träffa Stella, säger bara det.. sa han och jag fick helt plötsligt eld i baken och hoppade upp ur stolen.
- Hur vet du något om det?!
- Jag vet allt..
- haha, ska vi gå eller? sa jag och vi började gå ut ur planet. När vi kommer ut står det inte jätte mycket journalister, inte så mycket jag var van vid. Men ändå en hel del, det är det som är så skönt med dom här små länderna, det finns inte lika mycket paparazzis som i USA.
- Mr Bieber, vad ska ni göra här i Sverige?! skrek en efter en. Jag orkade inte svarar så jag svarade bara:
- inga kommentarer. och gick för att hämta min väska. Vi gick förbi gate efter gate, vänta.. nej? den kan inte? Det kan inte vara Stella. vad skulle hon göra på Sveriges flygplats? det går inte ihop. Jag måste bara inbilla mig, jag saknar henne bara för mycket och så var det bara att jag såg syne. Men hon hade precis lika svarta hår, bruna ögon och underbara léende. Hon hade ett par jeans shorts, ett sött linne, vitt cardigan och ett halsband format som en not. Jag stannade till, stod bara som en staty.. Hon var på väg och gå på landgången, men jag kan inte bara låta henne gå. Jag måste få veta om det verkligen är Stella, och om det är hon.. herregud. Men om det inte är hon.. nej, jag måste chansa och jag började små springa mot hennes håll..

Wihooo, kom bara lite sent och var lite kort :/ men hoppas ni gillar den, älskar er alla, ni kommenterar så sött :) 12 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skiit bra, meeeeer!!!<3

2011-04-23 @ 01:13:21
URL: http://abieberstorie.blogg.se/
Postat av: Julia

omg :o skitbra! =)

2011-04-23 @ 01:59:13
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

bra :)

2011-04-23 @ 02:10:10
Postat av: V

Feeeettt bra!!!

Meeeeer :D

2011-04-23 @ 10:39:06
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-23 @ 11:41:58
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ERAN BLOGG!!<3

OMG SÅ SPÄNNANDE

2011-04-23 @ 12:54:17
Postat av: Fanny Svensson'

Så spännande!

Längtar tills nästa del. :D

2011-04-23 @ 16:14:00
Postat av: Fanny Svensson'

Så spännande!

Längtar tills nästa del. :D

2011-04-23 @ 16:14:45
Postat av: linnea :)

MEEEERRRR :D:D

2011-04-23 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback