You are the key to my heart - Chapter 76

Vi började åka mot hotellet och jag kollade ut ur fönstret. Allt gick så fort, som om hela värden var snabb spolad. vartenda träd gick förbi så fort, man han inte äns beståda det innan det kom ett nytt framför mina ögon. Vi kom tillslut fram till hotellet och vi checkade in, jag behövde inte betala något för rummet.. jag var ju Justin Bieber. Jag fick nästan allt, allt förutom henne hos mig. Stella McLeé.


( 1. Text  2. Scooter, inte bästa bilden :P  3. Justin )


Vi tog hissen upp till vårt rum, jag och Kenny delade eftersom vi inte skulle vara här så länge så då var det bara onödigt. Och dessutom fanns det två stora sovrum så Kenny fick ett och jag fick ett. Jag tog in min resväska till mitt sovrum och la den bara på golvet, orkade inte ta upp alla kläderna och så. Kenny kom in i mitt rum, satte sig på min säng och klappade på platsen brevid som menade att jag skulle sätta mig där, och det gjorde jag.
- Justin..
- ja?
- Vet Scooter att vi är här?
Va? visste inte Kenny att inte Scooter visste? hade inte mamma berättat det?
- Har inte du pratat med mamma om det?
- Nej, hon sa bara att jag skulle med.
Det var inte likt mamma.. hon brukar alltid berätta.
- jaha, men nej han vet inget.
- Varför inte det?
- För att han inte skulle låta mig åka då. sa jag och himlade med ögonen som om det var en självklarhet.
- Varför?
- För att han inte fattar riktigt..
- fattar vad då?
- men herregud Kenny, allt. Allt om Stella och det.
- Har du försökt att förklara?
- Ja det har jag, eller.. jag förklarade inte allt.
- Men du borde försöka någon gång. sa han och gick.
Borde jag försöka? Kenny kanske har rätt..
Jag hörde mobilen ringa, jag tog upp mobilen ur fickan och kollade vem var..  Scooter? shit vilken tajming.
- ja hallå?
- Vart är du?! skrek Scooter i andra luren. - Pattie vägrar säga.
- Sverige..
- Vafan?! hur kan du vara där?!
Jag tyckte nästan lite synd om Scooter, han hade egentligen inte gjort mig något.. och dessutom lät han panikslagen.
- jag flög hit?
- MEN NÄR?! MED VEM?!
- ta det lite lungt Scooter, idag med Kenny. Det är lungt.
- okej, men varför är du där?! du har snart en konsert här i Atlanta!
- Jag förklarar när jag kommer hem, vi ska bara vara här i en dag till, sen kommer vi. sa jag och jag hörde att Scooter blev lite lättad.
- Okej, ring när ni är hemma och om något händer, okej?
- okej.
Sedan la han på. Jag stod kvar med mobilen i handen, ska jag ringa Lauren? eller?

K O M M E N T E R A ! Bra eller Dåligt? den kanske var lite kort och dåligt, och det kanske inte hände så mycket men men..  9 kommentarer för nästa Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: V

Bra!!

Meeeeeeer :D

2011-04-25 @ 16:07:30
Postat av: Fanny Svensson'

Sjukt bra!

Vill ha meeer! :D

2011-04-25 @ 16:32:09
Postat av: Fanny Svensson'

Sjukt bra!

Vill ha meeer! :D

2011-04-25 @ 16:32:55
Postat av: Madde

mera!

2011-04-25 @ 17:48:21
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer!!!!!

2011-04-25 @ 18:04:25
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: jose

love it, mer :)

2011-04-25 @ 18:06:54
Postat av: Demhat

Meeeeeeeer

2011-04-25 @ 20:05:02
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: love jb!!!

bääääääääääästaaaaaaaaaaa........... MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!

2011-04-25 @ 20:52:29
Postat av: Anonym

meeeeeeer!!!!!!

2011-04-25 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback