You are the key to my heart - Chapter 79

Innan jag visste ordet av hade hissen stannat och dörrarna slogs sakta upp och Justin visade oss till
hans hotell rum , nummer 753.



Justin satte i kortet och det lös en grön lampa, vi gick snabbt in och satte oss i soffan.

- så, vart ska vi börja? sa Justin plötsligt.

Justin's perspektiv:

Jag ville få igång allt, så vi kunde prata ut.. men dom ville inte börja så jag fick istället börja.

- så, vart ska vi börja? frågade jag och kollade på dom.
- jag vet ärligt talat inte, varför kom du hit? sa Lauren och kollade först på mig och sedan på Jacey, dom båda nickade i samförstånd, vad var det dom menade?
- jag skulle nog snarare vilja börja om från början, vad hände ner Stella lämnade mig?
- Seriöst Justin, så har jag aldrig sett Stella så ledsen, hon grät varenda kväll och åt inget, men Jag, Jacey och Anders, hennes pappa, fick henne att börja äta igen. Hon ångrar att hon lämnade dig, vartenda dag. Hon påminer oss om det också, det är därför jag kan säga allt det här.. sa Lauren och kollade mig i ögonen.
Jag kunde inte röra på min mun, den var helt stel.. hennes ord sjönk långsamt in i mitt huvud och jag kände att jag blev lycklig i hela kroppen, hon hade saknat mig.
- Tro mig, jag har saknat henne också, mer än någonsin. För några dagar sedan fick vi ställa in en konsert för att crewet var för oroliga för mig.. jag hatar att göra mina fans besvikna..

Det blev en tystnad, ingen visste vad någon skulle säga. 
- Men, varför kom du Justin?
- Jag ville träffa Stella igen, efter smset du skickade om att hon låg på sjukhus, det tog kol på mig, jag behövde träffa Stella igen.. även fast jag skulle få åka till andra sidan jorden.
- aaaw. sa dom båda, första gången Jacey sa någon på den här diskutionen.. hon kanske inte visste vad hon skulle säga annars?
- Men varför låg hon på sjukhus? vad hände?
- eh, ska jag ta det ända från början?
- ja, såklart.
- okej.. det här kan ta ett tag.
- det bryr jag mig inte om.
- okej, så här var det.. Stella hittade en tjej på facebook som hette Francisca McLeé och som visade sig vara henne's mamma som hon inte träffat på flera år du vet, hon bråkade sen med Andres om det och hon blev jätte arg, när hon då skulle gå någonstans som inget vet var så ramlade hon i trappuppgången till hennes längenhet, och det var en stentrappa så hon åkte in på sjukhus.. men sen så kom hon ut från sjukhuset och Francisca och Andres hade redan innan också bestämt att Stella skulle bo hos hennes mamma i ett halv år och sommaren om hon vill för att lära känna sin mamma, så nu är hon borta.. sa Lauren med tårar i ögonen, hennes mascara hade runnit och då kunde inte jag häller hålla tillbaka dom. En tår föll ner för min kind men jag torkade snabbt bort den..

- får jag fråga en sak? frågade jag försiktigt.
- såklart, vad som helst. sa Lauren och försökte le även fast hon grät.
- vart bor hennes mamma?

sådär, jag hann skriva! wihoo, haha xD men nu har jag bråttom till skolan 13 kommentarer för nästa :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: lydia

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMER

2011-04-27 @ 10:42:13
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Demhat

As bra! Meeeeeeeeeeer

2011-04-27 @ 12:22:01
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

As bra!!

2011-04-27 @ 13:34:16
Postat av: Linnéa

Meerrrr !!! den var ass bra !

2011-04-27 @ 14:54:25
Postat av: Anonym

As bra!!!:-)

2011-04-27 @ 15:04:23
URL: http://As brattp://
Postat av: Emma

mer :)

2011-04-27 @ 16:33:25
Postat av: Tuva ;)<3

Meeeeeeer, sjukt bra ! BD <3

2011-04-27 @ 16:38:07
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-04-27 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback