You are the key to my heart - Chapter 86

Jag satte på "Champion" med Chris Brown, älskade verkligen den låten.. Jag lutade lite förskigt mitt huvud mot fönstret och såg hur värden bara rörde sig snabbare och snabbare ju mer bilens fart ökade, jag skulle hem. Hem till Stella


Stellas perspektiv:

Hon log mot mig, med hela sitt ansikte. Jag reste mig upp för att börja gå mot henne och hon gjorde samma sak, vi gick
mot varandra , eller gick och gick. Jag sprang. Haha.
Vi möttes och jag kramade om henne hårt , tänk för första gången fick jag möta min egen mamma.
Tårarna rann , men nu var det lyckliga tårar.
Vi sa ingenting, vi bara stod där och höll om varandra, efter 5 minuter så släppte hon mig och drog bort en slinga från mitt ansikte, kollade mig i ögonen och sa

- Jag är så glad att jag äntligen får träffa dig, du är väldigt vacker.
en tår föll från min kind igen men jag trokade bort den med utsidan av handen.
- Mamma, du vet inte hur mycket jag drömt om det här.. det är som en dröm. sa jag med hackig röst.
- Gumman då, vi har mycket och prata om, men vi kanske ska göra det hemma..
- Ja.. annars kommer vi väl aldrig här ifrån.

Vi gick mot utgången tillsammans och när vi väl var ute blev jag bländad direkt, solen sken starkare än vad jag nästan någonsin sätt hemma i Stockholm.

- haha, inte jätte van vid sol eller? sa mamma och skrattade.
- haha, nästan aldrig, det blir aldrig sån här sol hemma i Sverige, vill redan flytta hit på hel tid! sa jag och skrattade jag med, men det högg till lite i magen.. Justin, jag skulle bara vilja ringa honom, låta honom förklara allt och sen skulle allt vara bra igen.. men jag kan inte. Det funkar inte så.

- Vad tänker du på? sa mamma och öppnade hennes bil, en röd Ferrari.
- Berättar senare, wow! vilken jädra bil, hur har du råd med den?! sa jag förvånat och satte mig i framsätet, shit! Fan vad cool bil asså! Men vad tjärnar hon egentligen?!
- Haha, du vet inte jätte mycket om mig gumman, än.
- jaha, men vad jobbar du med då?
- Jag jobbar som Stylist, har jobbat med flera kändisar faktist.
- Va?! fan vad coolt! som vilka?!
- ehmm.. nu måste jag tänka lite, Britney Spears, Talyor Swift, Chris Brown, Miley Cyrus, Justin Bieber och några fler..
Hom satte på motorn och började köra ifrån flygplasten, medans jag bara satt och gapade, många av dom hon jobbat med har suttit på min vägg i flera år! men det sista namnet gjorde ont, att bara höra hans namn vad hårt. Det gick inte och förklara.

- Mamma?
- Ja? sa hon och kollade snabbt på mig men väde sedan blicken mot vägen igen.
- Vet du var Justin Bieber bor? mumlade jag ur mig.
- Ja såklart, jag brukar komma över till honom när han behöver lite hjälp eller så och Ryan inte är där, jag och Ryan började våra karriärer tillsammans, så vi är väldigt nära vänner, varför undrar du?
- aha, okej..
- Har du också den dära Bieber fevern?
- Jag vet inte om man ska utrycka det så.. sa jag och kollade på vägen.
- Vad menar du? sa som frågande.

jag berättade hela historien för henne, om samtalet, meet and greeten.. Allt! inklusive det här med Lauren.. och det gjorde ont, men mamma förstod mig verkligen. Hon var som min andra halva som varit borta för länge, men nu var hittad.. under hela tiden jag berättade så satt hon och nickade och sa "mm", "aa" och "jag förstår"
När jag var klar tittade hon på mig och log.

- Gumman, är allt det här sant?
- ja.. det är bara och kolla på The Ellen Degeneres Show, det är jag dom fick en bild på.
- aaw, lilla vänen.. allt kommer att orda sig, vi kan gå över och prata med honom sedan om du vill?
- nej.. men vet du vart Justin är nu?
- Pattie pratade något om att han var i.. sa hon och där tog det slut, hon fattade vad jag menade.. hon kollade på mig och på hennes ansikts utryck såg man att hon var lite osäker på hur jag skulle ta det men jag bara tog ett djupt andetag, blundade och öppnade ögonen igen.
- Svergie?
- Ja..
- Vet du vad han skulle göra där?
- Tyvär.. det ända hon sa var att det var något viktigt som han behövde få gjort..
- okej, tack. sa jag och fösökte le, men till och med en liten bebis skulle fatta att leéndet var fake. - Lauren altså.. sa jag för mig själv.

Vi körde in i ett område, det var mycket hus överallt och stora var dem. Vi körde förbi ett enormt vitt hus med grind, en stor pool och basktet plan. Mamma saktade in farten lite och försökte kolla in genom grinderna. Hon såg ingenting men tillslut fattade jag, det här var ingen vanlig persons hus. Det var Justin's..

Justin's perspektiv/framspolning till ATL's flygplats:

Jag gick sakta av privat planet med Kenny tätt efter mig i hälarna, det känns rikigt skönt att vi var hemma i Atlanta igen.. saknat solen och allting, även fast jag bara var borta i två dagar.. Eftersom vi åkte privat plan så hade vi redan alla våra väskor, vi gick med bestämmda steg mot Kenny's bil han hade parkerat bland några andra bilar. Det var väldigt skönt att det bara var några stycken som kom fram och frågade efter autograf och så idag, ibland kan det bli lite för mycket.. men jag älskar mina fans och skulle aldrig vilja såra dom på något sätt..

Vi hoppade in i bilen och började köra hemmåt, efter ett tag började jag känna igen området lite och märkte att det var vårat. Helt plötsligt så saktade Kenny ner farten, han åkte nästan i slow motion.

- Kenny? vad händer? sa jag och fortsatte stirra ner i min iPhone.
- Aye JB, det är någon som har stannat framför ditt hus..
- Va? sa jag och kollade upp på vägen, och som han sa där framför så stod det en bil..

okej, för det första, förlåt verkligen för den dåliga delen imorse.. jag var skit trött och ville bara uppdatera lite ;) men jag lovar, innom 2-3 delar eller något är dom tillsammans igen, eller? ;) 15 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emma

Skit bra! MEeeeeeeeeerR!! ¤_¤

2011-04-30 @ 16:44:24
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: elin

jätte bra, mer! :)

2011-04-30 @ 16:51:28
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Julia

Meera, skiiit bra (L)

2011-04-30 @ 17:12:28
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: josefine

nej, det får inte gå för fort fram ;) han sårade henne och sånt tar tid att läka ^^

men mer!!! vad kommer han göra nu när han har sett att det står någon på hans uppfart? meeeeeer!

2011-04-30 @ 17:12:32
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Julia

OMG OMG OMG OMG!!! Jaaaaaaaaaaaah, dem kommer träääffas!.. får vi hoppas :o

2011-04-30 @ 17:23:34
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Demhat

OMB OMB ! Sjukt bra meeeeeeeeeer

2011-04-30 @ 17:38:46
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: malin

inte alls dåligt, skitbra :D meer :D

2011-04-30 @ 17:50:07
Postat av: ...

Mer :OOOOO

2011-04-30 @ 17:54:25
Postat av: Anonym

Bra :)

2011-04-30 @ 17:59:24
Postat av: Linnea :)

mmmeeerr :::Dd

2011-04-30 @ 18:39:39
Postat av: Anonym

MEEER!!!!!

2011-04-30 @ 18:57:41
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: emma

GUUUUD VAD SPÄNNANDE JAG DÖR! <3 meeeeeeer som fan

2011-04-30 @ 19:55:09
Postat av: tuva ;)

Dom borde kanske inte bli tsm direkt mem iaf bli vänner och börja träffas igen tkr jag. Men annars sjukt bra - som vanligt ;)

Kram <3

2011-04-30 @ 22:05:45
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

Men mer snälla!!!

2011-04-30 @ 22:09:05
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-30 @ 22:49:10
Postat av: Anonym

LOVE IT

2011-04-30 @ 22:49:36
Postat av: Madeleine

mera

2011-04-30 @ 23:31:29
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

MEER

2011-05-01 @ 01:44:36
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: jose

skitbra, men dem ska inte bli tsm så fort ! lite drama innan ;)

2011-05-01 @ 08:54:37
Postat av: sofia

galet va bra!!

2011-05-01 @ 15:43:16
Postat av: Anonym

oh my gosh meeeeeeerr älskart :D

2011-05-01 @ 18:58:41
Postat av: elena

skriv mer nu skit bra novell

2011-05-09 @ 21:35:36
Postat av: Dani

Jag som inte änns är ett av har "större" fans, älskar den här novellen!! Skriv meeeer! :D

2011-08-06 @ 10:49:45
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback