You are the key to my heart - Chapter 10

- hahah, du är väldigt vacker.. vet du det? sa justin och kollade in i mina bruna ögon.
faan! vad skulle jag säga nu då? gillar jag honom? NEJ! ALDRIG! men han har faktist väldigt fina ögon..




- Tack , men det är inte du sa jag och himlade med ögonen. Egentligen var det ganska sött , killar hade sagt till mig att
jag var "snygg" eller "het" men aldrig att jag var vacker. och det spelade någon roll vem det var.
- tack då. sa han och blev lite låtsas sur. Jag log lite mot honom , han var
engentligen ganska gullig , inte så dryg som han lät i alla hans sånger. Nej jag lyssnar inte på Justins låtar
så mycket , men Jacey och Lauren spelar dem 24/7 så det är lite svårt att inte höra dem.
- men bäver, bli inte så sur.. det kan alltid hända under. sa jag och blinkade lite mot honom.
- vad bra då, det finns ju fler under än du kan ana. sa han och kollade lite på mig med en underlig blick.
- hahahah, glöm och dröm gubben. sa jag och såg att han blev lite ledsen.
- men gubben, bli inte så ledsen.. du kan ju alltid ha lite tur? sa jag och såg att han redan blev gladare.
- så du vet att jag gillar dig? sa justin lite tyst och kollade ner i bordet.
- justin , jag har fattat det.. och jag är ledsen. sa jag ganska snällt och kollade in i hans chocklad bruna ögon.
- hur? sa han och kollade ner i golvet igen.
- justin... jag vet mycket, och jag vet att du inte vill veta hur jag vet det. sa jag och drack en klunk av min latte.
- okej.. sa han och drack en klunk han också.
- är du ledsen eller något? frågade jag försiktigt.
- va? nej.. jag bara dagdrömde lite.. ja han som nu vaknat upp igen.
- okej då. sa jag och drack lite till.
- men du kan väl berätta något om dig själv? frågade jag.
- men du sa ju att du redan kunde allt om mig? sa han förvånat
- joo allt fakta, men berätta något om dig själv som alla kanske inte vet? sa jag ivrigt.
- okej.. jag hatar uggs. sa han.
- men aah, det visste jag. sa jag.
- va?! hur faan får media reda på allt? sa justin lågt.
- jo du.. förra vintern var de det ända Lauren och Jacey pratade om.. dom kunde inte ha sina uggs för att du inte gillar uggs. sa jag och himlade med ögonen.
- hahahah, men okej.. hmm, jag gillar inte blondiner lika mycket som svartteter och bruentter. sa justin.
- säger du bara så för att jag är brunett eller för att det är sant? frågade jag skeptist.
- för att det är sant? sa han
- hahah, bra då.. och tack. sa jag och blinkade mot honom.
- varsegod, tror jag.. men kan vi inte åka någon annan stans nu? frågade han och kollade på min latte.
- min latte då? frågade jag snabbt.
- ta med den? 
- okej, kom då. sa jag och började gå mot dörren och justin gick brevid mig.
- kom. sa justin och tog min hand, jag ryckte bort den och kollade på honom och jag såg genast att han hade tagit på sig luvan han tagit av sig på starbucks, säkert för att ingen ska känna igen honom, och det gick ju jätte bra.. flera olika paparazziz kom upp överallt och tog massa foton på både mig och justin. det var riktigt läskigt i början.. rätt som det var så satt vi i en bil, jag kände genast igen bilen, det var en range rover.. en sådan jag brukar dregla över på tvn när man ser alla sonrika bortskämmda ungar på sweet 16, liksom Jacey är snorrik men inte bortskämmd. 
- shiit, har du en range rover? sa jag förvånat och kollade mig omkring där jag satt i framsätet.
- ja? det är ju en bra bil.. sa justin och kollade lite fundersamt på mig.
- men bara bortskämmda ungar på tv får ju det? sa jag.
- hahaha, nej? så är det inte alls här i USA sötnos. sa han och kollade rakt in i mina ögon.
- jaha, men vart ska vi nu då? sa jag lite spänt.
- haha, vart vill du? stranden? sa han.
juste.. jag kollade snabbt igenom min väska och kom på att jag tog på min en bikini under mina kläder eftersom jag kände på min att vi skulle bada.
- sure, du kan säkert det här området bättre än jag.. finns det några fina stränder här omkring? frågade jag.
- det finns ju "new york beach" (sorry för så dålig fantasi). sa han och kollade på mig.
- okej. men åk dit då. sa jag, justin startade motorn och började köra, efter ett tag så kommer vi fram till en underbar strand och vi stannar på en parkerings plast och går till stranden. vi lägger ut våra handdukar på den vackra stranden.
- snygg handuk. sa justin och pekade på min bratz handuk.
- jag vet.. jag fick den när jag var 7. sa jag och jag tog av mig mitt linne och mina shorts, jag kände justins blick i ryggen och jag vände mig om och såg att han stirrade på mig.
- ehmm.. hej? sa jag och kollade på honom.
han svarde inte utan bara fortsatte stirra på mig.
- JUSTIN? hej? sa jag en till gång lite högre men ändå så att ingen hörde.
- oj.. hej. sa han och vaknade.
- vad stirrar du på? sa jag och lekte chockad, jag visste redan att han stirrade på mig och min kropp.
- ehmm.. inget! sa han snabbt och rodnade lite.
- okej.? sa jag och la mig ner och sola. det var underbart att känna solens strålar bränna mot min kropp. helt plötsligt känner jag två kalla händer om min midja som lyfter upp mig, såklart.. det var justin.
- aah! nej justin, sluta! släpp ner mig! skrek jag och flera stycken började kolla lite konsrigt på oss.
- nej, aldrig! sa han bara och började springa mot vattnet. Han stod i vattnet och han log mot mig.
- Justin , nej! nästan skrek jag. Men han släppte mig inte. Han gick längre och längre ut och tillslut när han kommit så långt ut att vattnet precis kom under magen så släppte han mig.
- aaah! skrek jag.
- hahah, du sa ju att jag skulle släppa dig? sa han bara och flinade mot mig.
jag började jaga honom in mot stranden och precis då kom en våg och han kastade sig rakt in i den och kom direkt upp på stranden medans jag låg kvar ute i vattnet. jag började gå mot land och när jag kommit upp igen la jag mig dirket på min handuk och fortsatte att sola.
när jag öppnade ögon ser jag någon skymma solen. oh nej.. det kan inte vara sant!


sorry att den kom så sent men jag har oxå ett liv ;) det kommer fler idag (a)
det här chaptert har båda skrivit föresten!

Xoxo Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback