You are the key to my heart - Chapter 11

när jag öppnade ögon ser jag någon skymma solen. oh nej.. det kan inte vara sant!



där står justin.. nej, jag vill sola inte bada igen..
- justin vad gör du?! säger jag högt och stirrar på honom.
- kan inte du köra rugby med mig? snäälla?! vändjade han, usch.. rugby har aldrig gillat det.
- NEJ! sa jag bara och vände mig om och började sola ryggen istället.
- snälla? vädjade han igen.
- gå och lägg dig justin. sa jag bara ironiskt och fortsatte sola lite till. efter ett tag märkte jag att jag började bli trörstig, jag tog på mig ett på shorts och en stjorta över bikinin och tog min väska och började gå mot kiosken.
jag köpte en vatten flaska och gick långsamt tillbaka och kollade över vattnet, det är verkligen vackert.
när jag kommit tillbaka så ser jag justin ligga och sola på handuken, nu får jag min hämd.
jag gick ner i vattnet och blötte mina händer och fötter och gick upp mot justin.. när jag precis stod bakom honom la jag försiktigt min händer på hans rygg och han hoppa till som om någon var på väg att döda honom.
- VAD FAAN GÖR DU?! skrek han och vände sig om, när han såg att det var jag så blev hans ögon smala och jag såg i dom att han ville ha hämd, igen.
- hahaha, jag ger dig hämd. sa jag och flinade.
- nu du! sa han och började jaga mig på stranden, jag började springa ner i vattnet och han följde efter och började skvätta vatten på mig.
- nej, sluta jag har ju kläder på mig. sa jag och försökte låta allvarlig men det gick åt skogen jag brast ut i skratt och sprang upp ur vattnet och la mig på handuken igen.
efter en stund så började solen gå ner och jag kollade på klockan, 19.30? skojar du med mig? har vi varit här så länge?
- justin klockan är halv åtta, jag tror jag måste hem. sa jag och kollade på justin som låg och solade bervid.
- mm. sa han bara och vände sig om.
- men shiit, trög eller? sa jag lite bitchigt och började packa ihop mina saker.
- aa, men ska vi åka då? sa han och reste sig upp.
- nu fick du fart, okej.. du kan gå före jag kommer snart. sa jag och han började gå mot sin bil. det kom några fans fram till honom och frågade om autograf, fett sött. men varför har dom inte kommit frsm tidigare? kanske för att dom inte vågat.
jag började gå mot hans range rover och när jag kom fram så öppnade jag bil dörren och satte mig i fram sätet där justin redan satt vid ratten.
- har du allt med dig? frågade han.
- haha, varför bryr du dig men jaja ja det har jag. sa jag som svar på frågan.
- jag bryr mig om dig? sa han.
- och varför gör du det? sa jag.
det blev en pinsam tystnad en stund och jag ongrade att jag sagt det direkt.
- du stella.. jag g..g-g-illar verkligen dig, mer än som en vän, jag vet att du redan vet det men det är sjukt svårt att inte kolla på dig du är så vacker, jag känner dig inte så bra än men jag vet vad riktg kärlek är..
vad ska man svara på en sådan kärleks förklaring? jag vill gärna inte ersänna det, för han är fortfarande den patetiska bögen men jag tror jag gillar honom.. eller, nej, eller jo..

det här chaptert har jag(lovisa) skrivit själv *stolt*
förlåt att den blev kort och dålig men jag måste dra ut på det lite ;)
någon som har förslag vad som kan hända?

xoxo Lovisa

Kommentarer
Postat av: emma

meeeeeeeeeer snälla

2011-02-15 @ 20:50:13
Postat av: mirja och sanna

meer ;:D

2011-02-15 @ 22:13:38
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:51:17
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback