You are the key to my heart - Chapter 16

- aah vad jobbig du är! sa dom båda på samma gång och kollade med en liten irriterad blick på mig.
- hah, vet.. TJEJER KOLLA DÄR! skrek jag.

- DEN ÄR HELT PERFEKT! skrek jag och sprang fram till en vit kortärmad ganska lång klänning om man kan säga så.
- herregud.. den är jätte vacker! sa Lauren och gick fram till mig.
- jag MÅSTE prova den. skrek jag.
- men shiit, prova den då? sa bara Jacey och himlade med ögonen.
jag tog en sån klänning i rätt stolek och gick in och prova den.
när jag har satt på den gick jag ut till Lauren och Jacey som stod utanför och väntade.
- o-m-g.. så jävla vacker. sa Jacey och kollade på mig med uttspärrade ögon.
- tack sötnos, du med. sa jag.
- höhö.. jag pratade om klänningen, inte du. sa hon och himlade med ögonen.
- höh? vilken diss.. sa jag och blev lite nerstämd.
- nej, jag driver ju fattar du väl.. du är finaste. sa hon och log.
- tack. sa Lauren irrioniskt.
- men shiit vad alla ska kommentera, ni båda är finast. sa Jacey.
- tack gumman. sa både Jag och Lauren och kramde om henne.
- men nu tycker jag vi åker hem? sa Lauren.
- jag ska bara betala den här. sa jag och gick in i provrummet igen och tog på mig mina vanliga kläder.
vi gick mot kassan, jag betalade och vi var helt plötslig nere på gatorna igen. vi hoppade in i närmsta taxin och åkte tillbaka till vårt hotell.
- var det inte här Justin också bodde? frågade Jacey
- ehh? hur vet du det? jag har knappast sagt der till er. sa jag och kollade lite skummt på dom.
- äre saaant!? omg.. men shiit, efter. nästan alla vet det, det läcker väldigt snabbt ut på nätet. sa hon och himlade med ögonen.
- aah! fan vad jobbiga ni är. varför står vi här egentligen?! sa jag och märkte att vi stod i receptionen.
- för det första, nej vi är inte jobbiga.. bara oss själva och för det andra, vettefan varför vi står här.. vi stannade bara upp tror jag.. sa Jacey och Lauren nickade instämmande.
- ska vi gå upp eller? frågade Lauren.
- aa , kom. sa Jag och började gå mitt rum.
när vi kom in i mitt rum så tog jag för första gången på hela dagen upp min mobil. 1 nytt medelande. från, hmm.. såklart Justin.
"Hey, var klar 18.00 vid receptionen ;) Kram - J"
jag kollade på klockan, 16.30.. men herregud. tog det så lång tid och hitta en enda klänning? helt sjukt.
"Hey på dig ;), okej , är klar då. ses sen. Kram- Sella"
jag stirrade på ordet "kram" en stund.. man kan ju skriva kram till en kompis, eller hur? fast han kanske kommer tolka det fel? vill jag det eller inte? efter cirka 2 långa minuter tryckte jag på skicka och smset var skickat.
jag la ner mobilen på bordet och vände mig mot Jacey och Lauren i "hallen".
- jag måste börja göra iordning mig nu.. sa jag och gick in till badrummet. efter mig hörde jag något liknade "okej, vi kollar på tv så länge."
jag gick in i dushen och shamponerade mitt bruna hår, rakade benen, gjorde en hårinpackning. jag sväpte en handuk runt mig och gick ut ur dushen och in i mitt sovrum där mina kläder låg prydligt på sägen jag tog kläderna och gick in i badrummet igen. jag tog på mig ett par svarta tights , den vita tröjan/klänningen över , drog på mig några armband och ett par ringar. jag sminkade mig lite sådär naturligt och plattade till håret lite. jag gick ut ur badrummet och in till "tv rummet" där Jacey och Lauren satt.
- nääe! fett vacker du är älskling! skrek Jacey till när jag kom in.
- aaw, tack gumman.. du me. sa jag och ställde mig vid sidan av tvn så Lauren också kunde se.
- jag skulle faaan vilja ha ditt utseende! så jävla vacker! sa Lauren när hon såg mig.
- hah, tack.. men nej, det skulle du inte. men jag kan väl ändå inte se så bra ut?! sa jag.
- ehmm? jo? har du ens kollat dig i spelgen? sa Lauren och pekade mot en spegel.
- nej, jag har väl inte det.. sa jag och gick mot spegeln.
- wow, jag ser faktist inte så dum ut. sa jag till mig själv när jag såg min spegel bild.
jag kollade mot klockan och den visade 17.45, ofta? hur kan tiden gå så snabbt.. jag antar att "tiden går snabbt när man har roligt" stämmer.
- oj, tiden rinner iväg jag tror jag måste gå nu.. sa jag och kollade mot dem.
- när skulle sötnosen komma? sa Jacey och såg lite frågande ut.
- 18.00 så jag måste dra. sa jag och tog på mig ett par snygga svarta pumps.
- okej.. ha så kul älskar dig! sa dom båda sammtidigt.
- älskar er med!


(stellas outfit)

jag tog min väska, mobil och nyklar och stängde bara dörren eftersom Jacey och Lauren satt där inne. Jag tog hissen ner till receptionen och därutanför stod en lång svart limousine men svarta rutor. jag knackade på den svarta rutan och den åkte ner. där satt han.. Justin Bieber. han såg faktist väldigt bra ut. och hans ögon var så underbart vackra så man drunknade i dom.

(Justins outfit)

ussch.. nej? det kan faan inte vara sant? gillar jag honom? NEJ?! vi har precis träffats.
jag hoppade in i limousinen och såg att Justin kollade på mig.
- hey. sa jag till honom
- hey shawty, du är extremt vacker.. det vet du va?! sa han och kollade än en gång på mig.
- haha, tack. sa jag och blinkade mot honom.
- så, vad har du gjort idag? sa han.
- Lauren, Jacey och jag shoppade lite, du då?
- photoshoot. sa han och kollade på mig.
- hej? sa jag och viknade lite framför hans face.
- oj, hej. sa han.¨
- vart ska vi? frågade jag.
- hmm.. gillar du pasta? sa han.
- aa. jag älskar det, det är min favorit rätt. sa jag och kollade ut.
- fett coolt, min med.
- wow. sa jag ironiskt.
- men kom igen? sluta bara , jag vet att du inte är sån. sa han och kollade på mig.
- aah. okej, men hoppas det är god mat då. sa jag och blinkade mot honom.
efter en stund så stannade bilen och vi stod utanför en stor resturang.
- vart är vi? frågade jag honom.
- resturangen, kom! sa han och tog min hand.



nu borde ni vara nöjda.. en lååååång!
nu måste jag dra men får väl hoppas Jennii skriver lite oxå om hon hinner;)

XoXo Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

Aaaw, vad söta:)

2011-02-25 @ 13:41:12
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-27 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback