You are the key to my heart - Chapter 18

När vi kommit till hotellet så tog jag hennes händer i mina , jag
kollade in i hennes ögon och lutade mig sakt mot henne.
Och..



Jag kysste henne! Hennes läppar mot mina kändes underbart , och hon besvarade kyssen!
Jag vet att det skulle låta konstigt men jag gillade henne verkligen , hon var
inte som alla andra. Hon hade inte kastat sig över mig bara för att jag var Justin Bieber
hon hade faktiskt gillat mig mindre för det.
Hon lade sina händer runt min hals och jag lade mina händer på hennes höfter.
jag kysste henne igen och kände hennes underbara läppar mot mina.
hon kollade upp på mina ögon utan att släppa händerna runt min hals.
- justin, jag vet inte.. jag vet ingenting just nu. men jag tror jag gillar dig. sa hon långsamt och kollade på mig med sina choklad bruna ögon som glittrade i månskenet. gillade hon mig? på rikitgt? jag har gillat henne så länge och hon vet det, men varenda gång jag sagt det till henne så har hon bara dissat mig och jag blev nerstämd.
- gillar du mig? sa jag och jag kollade in i hennes ögon och jag kände hur jag blev lycklig i hela kroppen.
- jag fattar inte att jag säger det men ja, jag gillar dig. sa hon och kollade ner i marken. Jag lyfte upp hennes haka försiktigt och kollade in i hennes underbara ögon.
- du vet att jag gillar dig också, jag har sagt det några gånger. sa jag och kände hela min kropp ryste till när hon log mot mig.
- ja, du har sagt det några gånger. sa hon och flinade till lite.
- men.. gillar du mig som en vän eller mer? sa jag och kollade lite undrande på henne.
hon log och jag kände hennes underbara läppar mot mina igen, hon är verkligen speciel.. jag har aldrig känt något sånt här för en tjej förut, det kanske var därför jag inte gav upp om henne.
- var det svar nog? sa hon och kollade in i mina ögon igen.
- tror det. sa jag och blinkade med ena ögat mot henne.
vi bara stod där ett tag och bara hållde om varandra.
hon kollade på klockan och märkte att den var 21.00.
- oj, jag tror jag måste gå nu. jag messar dig. sa hon, kysste mig och började gå mot entrén.
jag stod där utanför ett hotell och bara stirrade som ett fån. efter nästan 5 minuter av bara stirrande hoppade jag in i bilen där kenny satt och stirrade på mig i backspegeln.
- vad? fragade jag kenny.
- JB, du vet att du bor på det där hotellet va? sa han och flinade till lite.
- va? nej? ja? va? sa jag och blev lite förvirrad.
- mannen, har tjejen gjort dig tokig? sa han.
- va? nej? jag gillar henne bara.. jätte mycket. hon är inte som alla andra som använder mig som ett märke, Justin Bieber.. hon gillar mig som personen Justin DREW Bieber. sa jag lite drömmande.
- eyy, du vet att du inte kan ha en tjej, speciellt inte någon som bor på andra sidan jorden i sverige. sa han.
- jag vet.. men va? hur vet du att hon bor i sverige? sa jag och kollade fundersamt på honom.
- du pratar om henne i sömnen bro. sa han lite malligt.
- va? har jag? sa jag.
- jupp, men du.. ska du till hotellrummet eller någon annanstans? sa han
- ehmm, jag tror jag går till hotellet. sa jag och klev ut ur bilen.
- ska jag följa med? sa Kenny och klev ut ur bilen han med.
vi gick in bakvägen till hotellet och åkte upp med hissen till min våning, eftersom jag inte vet vilken våning Stella bor på så kan jag inte veta om vi bor på samma.. jag gick till mitt hotellrum och kände min mobil vibbrera i fickan. det var ett sms.. från Stella. jag blev genast på bättre humör och tryckte på "öppna medelande"
"Hey Justin, vill du  göra något med mig, Jacey och Lauren imorgon? :) Kram Stella. <3"
jag läste genom smset flera gånger och blev helt skakig, ska bli det bara för att en tjej smsar en? hon har säkert glömmt att jag bor på samma hotell som henne.
" Hey, såklart jag vill shawty :) men jag har en interjuv klockan 13.00 så messar dig efter det :) Kram Justin <3"
jag tryckte på skicka och jag blev alldeles varm inombords. plötsligt fick jag en idé och gick ner till receptionen.
jag frågade om "Stella McLeés" hotell rum och eftersom jag var Justin Bieber sa dom det och jag gick mot hissen.

Stellas perspektiv/ precis efter dejten.

jag gick mot entrén och kollade bak en sista gång och såg att justin bara stod där och stirrade, jag log lite för mig själv och gick mot hissen. Justin är helt underbar, jag har seriöst aldrig kännt samma sak som jag känner för Justin för någon annan person i helt mitt liv, jag hade bara inte upptäckt det förut. han var så jävla underbar hela han. jag gick till mitt hotell rum och märkte att dörren var öppen. jag steg in och där satt Lauren och Jacey i soffan och kollade på tv som dom hade gjort innan jag gick.
- STELLA! skrek dom båda när jag kom in.
- berätta, berätta, berätta! skrek dom och jag berättade allt som hänt.
- ÄR SU SERIÖS?! KYSSTE DU JUSTIN BIEBER!?! skrek Jacey och kramade om mig.
- assa Han kysste mig och jag kysste honom kan man nog säga.
- SÅ DU GILLAR HONOM?! skrek Lauren
- ja, jag gillar honom. sa jag lugnt.
- OMFB OMFB OMFB OMFB OMFB! sprang dom runt och skrek i cirka 10 minuter innan jag fick nog.
- okej.. chilla lite. sa jag och satte mig ner i soffan.
- men vi kan inte! kan inte du messa justin och fråga om vi kan göra något imorrn?! frågade Jacey hysteriskt.
- vilka menar du med vi? frågade jag.
- du, jag och Lauren såklart! daah? skrek Jacey och hoppade runt.
- okej då. sa jag, jag tog upp mobilen och smsade honom.
"Hey Justin, vill du  göra något med mig, Jacey och Lauren imorgon? :) Kram Stella. <3"
det tog 2 minuter innan han svarade och jag läste högt så att Jacey och Lauren också kunde veta vad han skrev
" Hey, såklart jag vill shawty :) men jag har en interjuv klockan 13.00 så messar dig efter det :) Kram Justin <3"
- omb! han kallade dig Shawty! skrek Lauren och hoppade runt mig.
- jaja. det gör han väl till alla? sa jag bara.
- bara vissa. sa Jacey och började också hoppa runt mig.
jag nickade bara och svarade på hans mess.
"okej.. men vad gör du nu då? <33"
efter cirka 2 minuter svarade han.
"öppna dörren och kolla ;) <333"
va`? vadå, "öppna dörren och kolla"? ytterdörren? konstigt.. men jag gjorde som han sa och öppnade dörren..



den blev lite dålig mot slutet :( men jag har vääääligt segt internet här så kanske itne skriver mer förren imorgon om inte Jennii skriver ;) btw. ganska lång va?

XoXo Lovisa :)

Kommentarer
Postat av: Julia

AAAAAAAAAAAAW! VAD GULLIGT DET ÄR OM DET ÄR HAN SOM E UTANFÖR DERAS DÖRR!! :D

2011-02-27 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback