You are the key to my heart - Chapter 21

jag gick till mitt sovrum och tog av mig mina kläder och satte på mig min pyjamas, eller egentligen var det bara ett par mjukis byxor och ett linne men ändå. jag la mig under täcket och vände mig om för att jag skulle kunna sova. jag låg och tänkte ett tag innan jag somnade med ett leende på läpparna.



jag kände hur solens strålar trängde sig förbi mina nerdraga persienner och träffade mig i ögonen.
Jag öppnade ögonen och kollade på klockan och såg att den var 09.00 på morgonen , ändå så hade jag 1 sms från Justin.
Det stod "Har konsert men hämtar upp dig vid 17.30 , har en överaskning åt dig baby."
Bara av att han hade skrivit "baby" så blev jag helt varm i kroppen , tänka att jag var hans "baby"
Min iPod log på det lilla bordet bredvid sängen och jag tog upp den.
Jag hade typ en Justin Bieber låt på iPoden men vadå , om ens pojkvän kan sjunga så borde man väll ändå lyssna , eller? Låten jag hde var "one time" jag tryckte på play och hörde honom sjunga "When I met you girl my heart went knock knock, Now them butterflies in my stomach won't stop stop,
And even though it's a struggle love is all we got, And we gon' keep keep climbing to the mountain top,
Your world is my world, And my fight is your fight, My breath is your breath, And your heart"
jag hörde en dörr smällas upp och tog ut iPod hörlurarna. jag gick ut till dörren och där stod Jacey och Lauren helt panikslagna.
- ska Justin Drew Bieber komma hit?! skrek Lauren hysteriskt och skakande om mig.
- asså.. vi ska på dejt kan man väl säga och han kommer och hämtar upp mig så.. sa jag och kollade ner i golvet.
- men då kommer han ju!! skrek Jacey och ställde han sig bakom Lauren.
- men o-m-g, han har ju liksom redan varit här en gång och vi kollade på film? sa jag och kollade lite på dom.
- men det här är annolunda! nu ska på dejt! skrek dom båda.
- vad är det som kommer vara annorlunda? att han har på sig andra kläder eller vad man säger? sa jag
- kankse... sa Lauren och kråmade sig lite.
- men åhh, töntar. sa jag och kramade om dom.
- men vi är dina töntar. sa Jacey och blinkade.
- haha, men seriöst... vad ska du ha på dig ikväll?! sa Lauren och kollade på mig lite sådär panikslaget.
- någon av dom här? sa jag och hålde upp två olika klänningar.
- nej, kom vi ska gå igenom din garderob! sa Lauren och drog med sin Jacey in till mitt sovrum och gick genast till garderoben.
dom stod och letade där ett tag innan Jacey tog upp en blommig tröja och log.
- den här ska du ha! skrek hon och tog upp den framför mig.
- den är jätte fin! varför har du aldrig haft den förut?! sa Lauren och kollade på tröjan.
- jag vet inte.. men okej, jag har den. sa jag och tog tröjan och la den på sägen.
- men ta på dig den då? sa dom och kollade konstigt på mig.
- eh, tjejer klockan är nu 10.30 på morgonen och han hämtar mig 17.30, jag behöver inte börja nu? sa jag och kollade på dom.
- men okej... har du ätit frukost? sa Lauren.
- nej. kan inte ni följa med mig ner och äta? det är tråkigt och äta själv. sa jag och gjorde mitt "puppy-face".
- du är såå dålig på det men okej. sa Jacey och skrattade.
- ha-ha jätte kul. men kom då. sa jag och drog med mig dom ner till frukosten.
efter jag ätit klart gick vi upp till mitt hotell rum igen och dom sjönk ner i soffan direkt, lata ungar.
- hur mycket är klockan? frågade jag Jacey som tittade på sin "Jet Set" klocka med massa diamater på, såklart.. jag har önskat mig en "jet set" ganska länge, men inte fått någon. fast jag min pappa är ju inte jätte rik, men vi klarar oss väldigt bra ändå.
- klockan är tolv. sa hon och återgick till tvn.
- okej, tack. men kan vi inte göra något då? istället för att sitta och möggla framför tvn? sa jag och kollade på dom som såg lite sura ut.
- vi mögglar inte! sa Lauren och kollade argt på mig.
- nähe, okej då. men snart. sa jag och flinade.
- jaja, men okej.. vad ska vi göra då? sa Jacey och kollade på oss båda.
- vi kan väl kolla på en film? sa jag och flinade
- är inte det samma sak som att kolla på tv program? frågade Lauren chockat
- hahaha, nej. nu ska vi kolla på film, det är inte samma sak. sa jag och flinade igen.
- jaja, okej då.. men vad ska vi se? frågade Jacey som säkert inte orkade med mer tjafs.
- Hes not that into you? frågade jag och hållde upp filmen.
- hur fick du den? frågade Lauren chockat.
- haha, jag lånade den av Justin. sa jag och flinade mot dom.
- VA?! OMB! då mååååååste vi se den ju! skrek dom och tog filmen och satte i den i dvd spelaren.
jag gick och hämtade lite cola och popcorn och satte mig i soffan och kollade med dom.
när eftertexten kom upp på tvn så ställde jag mig upp ur soffan och kollade lite på dom.
- jag tror jag går och gör iording mig nu. sa jag
- okej.. klockan är halv fyra så det kanske du ska göra, det brukar ta en tid. sa Jacey och flinade mot mig.
- men herregud, hur lång var filmen? sa jag chockat.
- hahah, vi stannade filmen några gånger ju.. sa Jacey.
- haha, juste.. men jag tar en dush då? sa jag och började gå mot badrummet.
- aa, ta den tid du behöver. hörde jag Jacey säga innan jag klev in i dushen.
det varma vattnet forsade ner för min kropp, jag shamponerade och tog i balsam i mitt hår, gjorde en hårinpackning, rakande benen och tog lite tvål under armarna och så. Jag gick ut ur badrummet och tog den blommiga toppen, ett par svarta, lite slitna jeans och en kort skinjacka och gick in i badrummet och tog på mig allt. när jag hade tagit på mig kläderna tog jag några drag med mascaran, lite foundaiton i ansiktet och lät mitt hår vara lite naturligt lockigt. jag gick ut ur bad rummet och in till Jacey och Lauren, när jag kom och ställde mig vid soffan så åkte deras hakor ner och blev chockade.

(outfiten)

- WOW! skrek Lauren och stirrade på mig.
- vad? sa jag och kollade på henne.
- DU ÄR SKIT SNYGG! skrek Jacey.
- tack. sa jag och log. - men hur mycket är klockan?
- 17.20 så han borde komma snart, hur kan du ta så mycket tid på dig? sa Jacey och kollade på mig.
- okej, haha jag vet inte faktist. sa jag.
jag hörde en bil tuta utanför hotellet och jag kollade ut.. japp det var justins bil, en svart range rover, min dröm bil.
- justin har kommit, jag måste sticka. sa jag och dom nickade.
- aa, gör du det. ha så kul gumman! älskar dig. sa dom och jag tog min svarta väska och tog på mig mina vita converse till det hela.
jag sprang ner till receptionen och ut till hans bil. där satt han, min kille.. min och bara min.
- hej shawty! sa han och kysste mig.
- hej snygging. sa jag och besvarade kyssen.
han startade bilen och körde iväg... tillslut kom vi till en resturang. jag hade aldrig sett den förut, den var ganska liten men söt.
- vart är vi justin? sa jag och kollade på honom.
- det är en överaskning.



så.. nu är chapter 21 klar :) sorry för en usla uppdateringen från mitt (Lovisa) håll :( det är ju ändå sportlov you know ;)
vad tror ni kommer hända? vad har Justin för överaskning?

puss och kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

AWESOME! Vill ha meer! :D <3

2011-03-04 @ 20:40:44
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

We want more, fett bra! :)

2011-03-04 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback