You are the key to my heart - Chapter 26

när jag var klar med att borsta tänderna och så gick jag mot sängen och tog på mig mina sov kläder.
kude allt vara sant? eller var den en av Jacey och Laurens alla spratt? nej, inte det här? det är väl ändå något mycket viktigare som man inte kan skämta om eller?
jag känner mina ögonlock blir tyngre och tyngre...


Mina ögonlock föll ihop och jag somnade.

Nästa Morgon

Jag ryckte till och satte mig upp i sängen , jag hade haft drömt något hemskt men jag kom
inte ihåg vad. Jag hatade när jag inte kom ihåg mina drömmar.
Min mboil låg på bordet bredvid mig och jag tog upp den , ett meddelande från Justin bara.
Jag kilckade upp och det stod "Godmorgon Shawty<33" jag fick genast ett leende på läpparna och svarade "Godmorgon :)<33" medans jag väntade på svar så gick jag upp ur sängen. Plötsligt vibbrerade min mobil till , ännu ett sms från Justin "Vad ska du göra idag då<33"  jag läste igenom smset några 100 gånger innan jag fattade vad han menade, jag tryckte på mitten där det stod "svara på meddelandet" och skrev med närvösa fingrar. "jag vet inte om jag skulle vara med Lauren och Jacey och shoppa.. sedan du kom i bilden har vi inte varit med varandra på samma sätt.<33"  var det verkligen så jätte smart att skriva så jag skrev i slutet? han kanske tog det fel? jag menade ju inget illa.  jag gick sengt upp ur sängen och tog på mig en kofta över mitt vita linne och ett par mörka jeans. jag kände min mobil vibbrera och kollade på smset från Justin. "haha, jag vill inte påverka er på något sätt, men skulle ni kanske vilja ha lite synpunkter på kläder av en modeexpert? xD<33" när jag läste smset skrattade jag till lite och log för mig själv. jag tog upp ett nytt sms på mobilen och svarade på Justins knäppa sms. "det bror ju såklart på vem 'modeexperten' är, kanske självaste Justin Drew Bieber!?!<333" jag flinade lite när jag läste igenom smset innan jag skickade smset till honom, det tog inte lång stund innan min mobil vibbrerade igen.
"såklart det är, men skulle ni kanske vilja ha lite hjälp av en erfaren kille?"  vad skulle jag svara? ja? fast stadet skulle ju bara vi tre.. men dom skulle tycka det var jätte kul att justin var med, för att han var ju liksom deras idol.
"sure, det skulle väl blir kul.  men Jacey och Lauren vet inte att du ska med så vi ses på bloomingdales?" skrev jag och klickade på skicka.
"okej, ses shawty" jag fick gensat ett svar och lyckorycket som jag alltid känner när han rör vid mig.
jag bara satt och stirrade på min bakrundbild på mobilen ett tag, Justin. efter jag suittit och dreglat över Justin ett tag tog jag på mig mina vita converse, tog min mobil, mina nycklar och min väska och gick över till Laurens hotellrum. jag behövde knacka några gånger innan jag hörde steg mot dörren.
- Hey, är du klar? sa Lauren när hon öppnade dörren.
- japp, ska vi åka? sa jag. - vart är Jacey?
- aah, Jacey är här. sa hon och då kom Jacey mot dörren.
- okej, men kan vi inte åka till bloomingdales? sa jag och såg att dom rykte på axlarna.
- visst. sa dem båda och vi gick mot receptionen.
vi tog hissen ner till receptionen och gick sedan ut på gatan.
- hur ska vi få tag på en taxi i den här trafiken? sa Jacey och suckade ljudligt.
- så här. sa jag, sprang fram till vägen och vinkade in en taxi.
- haha, what? hur gjorde du det? sa Jacet chockande.
- haha, ja du.
vi satte oss i taxin och började köra, efter ca 5 minuter kom vi fram till ett stort hus där det stod "BLOOMINGDALES" med stora bokstäver på. jag tryckte snabbt upp ett nytt meddelande och skrev.
"vart i bloomingdales är du? vi står precis utanför.<33" jag letade upp Justin's nummer och tryckte på skicka.
det tog inte länge innan jag kände att det vibbrerade i min ficka och tog upp mobilen.
"precis vid ingången kommer ni?<33"


så, kanske inte den bästa slutet. förlåt för den usla uppdateringen, vi ska bättra oss. 6 kommentarer och jag börjar på chapter 27 nu. xoxo Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maddis

BRAAA!!! :)

Meeeeeeeeeeeeeer

2011-03-14 @ 09:01:00
Postat av: Tuva, :)

Meeeeeer ! :DDD <3

2011-03-14 @ 16:07:21
URL: http://missfototok.blogg.se/
Postat av: Julia

Bäääst :D mer !

2011-03-15 @ 19:10:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: cicci

heej jag har nyss börjat läsa din blogg och I LOve THAT...



DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA



HA DET HEJDÅ

2011-03-16 @ 09:02:25
Postat av: Grisen <3

mer! :D

2011-03-16 @ 10:59:49
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-03-16 @ 11:41:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Adoreme ;)

När kmr nästa chapter ?

Längtar, kram ! :)

2011-03-19 @ 21:24:59
URL: http://adoreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback