You are the key to my heart - Chapter 39

en än gång så fattade jag ingeting. varför är hon ledsen? vad ska jag tro?
Stella: "vad menar du?"
skrev jag bara, jag kunde seriöst inte skriva något annat.
Francisca: "jag är din mamma gumman."

(sorry men bildbrist)

alla muskler i hela min kropp stelnade till. allt gick så snabbt, jag kunde inte uppfatta orden som stod skrivna på data skärmen. jag läste om meningen om och om igen. jag hade väldigt lite info om min riktigt mamma för jag visste att pappa bara blir sårad av det. men jag visste iallafall lite, hon kom från Mexico, hon bodde i USA någonstans och att dom skilda sig när jag var 5 år. men att jag skulle träffa henne genom facebook?! det är väl ändå lite skummt? men hur vet jag att hon inte bara driver med mig? fast allt fakta jag vet stämmer ju.. jag visste inte vad jag skulle skriva, allt känns bara så dumt. mina fingrar var helt tillstelnade och men kom fortfarande inte på något att skriva.
Stella: vva?
shit vad töntigt det där lät.
Francisca: "ja, jag är verkligen ledsen att du inte fått veta tidigare."
Stella: "du skojar inte va?"
Francisca: "nej såklart inte, och jag vill at du ska veta att jag inte lämnade dig, utan det var jag och Andreas som inte riktigt passade för varandra."
mina händer började svettas och jag kände att mina fingrar började skaka lite.
Stella: "okej, men det känns bara så skönt att veta vem min mamma är, i hela livet har det känns som om någonting har fattats i mitt hjärta. och nu vet jag vad det är."
Francisca: "det var skönt att prata lite älskling, men nu tror jag du måste sova. god natt och god jul, har skickat en julklapp till er. puss, jag älskar dig glöm inte det"

skrek hon och helt plötsligt var hon utloggad. vänta? vad hände precis? har jag precis chattat med min egen mamma på facebook? och der verkade desutom som om hon hade haft det väldigt länge och att pappa har haft kontakt med henne. varför har han inte sagt något? var han rädd att jag skulle bli arg? då har han ljugit om att han inte vet vad mamma gör idag.. men jag tänker inte prata med pappa om det idag eller imorgon. det här ska fan inte förstöra min julafton..

förlåt för dålig och kort men det blev så nu... blogg.se har haft lite problem med att lägga upp inlägg men nu tror jag det är fixat och det kanske kommer en till ikväll, annars så gör jag typ 2-4 imorgon.
vad tycker ni? minst 7 kommentarer för nästa, kom igen det klarar ni? kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: bella

MER , jag tycker din är skitbra fortsätt!

läs min ? :D

2011-03-29 @ 23:38:33
URL: http://youknowbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRa :DDDDDDDD

2011-03-29 @ 23:49:50
Postat av: Anonym

Skiit bra men var är Justin?!

2011-03-30 @ 06:53:33
Postat av: Sanna (och mirja)

Hej hej bloggsvarstävlinen är klar nu kolla om du vann puss sanna :]

2011-03-30 @ 08:33:53
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: sanna & mirja

mer :)

2011-03-30 @ 15:47:35
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: jopefn

super ! :)

2011-03-30 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback