You are the key to my heart - Chapter 42

det fick min topp att se ut som skäp, jag skulle säkert kännas som det också. alltid när vi är hos familjen Love så känner man sig som om man köpt en möbel på sopptippen om den inte kostade mer än 1.000 kronor. när jag satt på mig mina kläder så kollade jag mig en sista gång i spegeln och såg sedan hur toahandtaget långsamt drogs neråt.

(1.i miss you 2. Chaz, Ryan och Justin 3. Justins outfit)

Justin's perspektiv:

Julafton. idag var det julafton, medans jag sitter här i min stora säng i atlanta och saknar Stella så är Chaz och Ryan hemma i Canada och firar jul med ett vit lager snö vart man än kollar. och vart jag än kollar ser jag också Stella, i varenda ansikte. jag vill ha tillbaka henne, det finns det inga tvivel om. men hur ska jag göra?
jag satte mig upp ur min säng och gick till fönstret i mitt rum och kollade ut på gatan. det var helt öde, dom ända jag såg var en tjej i min ålder skutta omkring om värsta fånet. jag tog på mig en lila t-shirt, ett par jeans och en svart cardigan över och gick ner till mamma som stod i köket och lagade frukost.
- god jul gubben. sa mamma när jag kom ner i köket - sovit gott?
- god jul, ja ganska. sa jag och satte mig på en stol vid köksbaren.
- du saknar Chaz och Ryan va?
- ja, och det är inte bara dom, hela Kanada, Stella och Mormor och morfar.
- Justin.. vad vill du göra?
- jag vill att Chaz och Ryan ska vara här med mig.. just nu. så jag kan snacka med någon.
mamma sa inget mer utan la bara fram min favorit frukost, pankakor med sirap. jag började äta och när jag var klar gick jag in till vardagsrummet och studerade vår julgran, den var verkligen vacker. helt plötsligt känner jag att någon hoppar på mig bakifrån och jag vänder mig snabbt om och kollar vem det var. va? nej? hur? där framför stod Chaz och Ryan. jag blev helt hyper och jag kramade om dom. jag såg på mammas min att hon var nöjd, det var säkert hon som hade fixat hit dom.
- hur mår du Bieber? sa Chaz
- bra. sa jag och log.
jag ljög. jag mådde inte bra inte bra alls.. jag mådde skit. jag saknade Stella, jah klarade inte av det här längre. jag måste känna hennes närhet för att kunna leva. jag tog upp min iPhone och kollade klockan. halv ett, då kunde säkert jag, Chaz och Ryan snacka lite innan Kalle Anka.
jag gick in till köket där mamma stod och lade in disken i diskmaskin.
- mamma, kan jag, ryan och chaz bara gå upp och snacka lite innan Kalle? viskade jag.
- såklart, men ni kommer ner sedan va?
- ja då.
Kalle Anka har alltid varit en tradition i våran familj, men efter att jag blev känd har det varit svårt att hålla ihop familjen lika mycket som förut.. men mamma försköker och gör det bra.
vi gick upp på mitt rum och jag satte mig vid min macbook i sängen och Ryan och Chaz satte sig brevid. jag hade helt glömt bort mitt foto av Stella som jag fick av Lauren en kväll som jag sedan lagt på mitt nattduksbord för att när jag såg på det känndes det som om hon var här. och såklart så ser Ryan den och tar upp den.
- Damn, vem är det här?! sa han och tittade på mig.
- igen. mumlade jag och loggade in på twitter och såg att Stella hade twittrat, jag ryste till i kroppen och mitt hjärta började slå snabbare.

okej, seriöst? det här var den dåligaste jag någonsin gjort. men mår inte bra och orkar inte göra fler. kanske kommer det en till när jag piggnat upp lite.. kommetera! bra/dåligt? 6 kommentarer för nästa. kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: V

Skiiiit bra!!!! :D :D :D

2011-03-31 @ 21:23:04
Postat av: S & m

mer =]

2011-03-31 @ 21:24:22
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: jopefn

jag tyckte den var bra :)

2011-03-31 @ 21:37:59
Postat av: Julia

Men den var jätte ultra grym! Du är grym! :D

2011-03-31 @ 21:41:48
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: josefine

du är GRYM!!!! meeer pls :D borde få några fler imorgon eftersom det är fredag ^^ ahaha jk men mer! beroende!

2011-03-31 @ 22:03:26
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

braa

2011-03-31 @ 22:23:52
Postat av: emma

jaaa meeeer!!! ;D

2011-03-31 @ 22:23:58
Postat av: sara

snälla mer, jag är beroende!

2011-03-31 @ 22:24:40
Postat av: sara

snälla mer, jag är beroende!

2011-03-31 @ 22:26:10
Postat av: emmily

du skriver jätte bra men tänk på stor bokstav efter pinkt ;D

2011-03-31 @ 22:27:05
Postat av: Anonym

mer :)

2011-03-31 @ 22:32:33
Postat av: emma <33

meeeeeeeeer

2011-04-01 @ 07:52:16
Postat av: emma <33

meeeeeeeeer

2011-04-01 @ 07:52:38
Postat av: Anonym

O!!Snälla mer jag är typ helt beroende!! Eeh här är den bästa jag har lästa av alla jag läser

2011-04-01 @ 07:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback