You are the key to my heart - Chapter 103

Han kysste mig, kyssen blev mer och mer passionerad, jag la mina armar runt hans hals och jag kände hans händer runt min midja. Plötsligt knackar det på dörren och både jag och Justin hoppar upp ur sängen och där i dörren står..


Usher.. Vad gör han här? Var det tänkt att han skulle komma? Hade Justin och Usher planerat något dom skulle göra? Och isåfall, varför hade inte Justin sagt något?

Justin's perspektiv:

Det knackade på dörren, jag hoppade genast till och ställde mig upp ur min säng. Dörren öppnades långsamt och ut kommer Usher. Vad gör han här? Vi skulle inte träffas för ens imorgon. Jag kände Stellas blick på mig i ögonvrån, jag kollade bort mot hennes håll och hon kollar frågande på mig. Man fattar ju egentligen varför hon blir chockad, hon vet säkert inte ens att Usher är min mentor. Såklart hon blir chockad då.. Eftersom vi båda stod ganska nära varandra så kunde han prata med mig, så att Usher inte fattade häller.

- Justin, vad jag Usher i ditt rum? viskade hon.
- Eh, han är min mentor men jag vet inte varför han är här nu.. viskade jag tillbaka.
- VA?! skrek hon och Usher kollade lite konstigt på oss båda.

- Hey Bro.
- Hey Usher. sa jag och vi gjorde våran handskakning. - jag vill inte vara otrevlig eller något men varför är du  här?
- Men jag behöver veta vem du tar med dig.
- Sch! skrek jag och kastade mig över hans mun för att få tyst på honom.
- Är det? sa han och sneglade på Stella.
- Ja, okej.

- Ta med på vad? sa helt plötsligt Stella och kollade på mig med en blick som hon menade med att jag skulle presentera henne för Usher.
- Inget... Usher det här är min flickvän Stella, Stella det här är min mentor Usher.
- Hej Stella. sa Usher och dom skakade hand. - Trevligt att äntligen träffas.
- H-hej Usher, desamma. Jag är ett stort fan av din musik.
- Tack så mycket! men jag tror jag måste gå nu.. Ses snart igen Stella. sa han och kramade henne.
- Ja då, Hej då.

Usher gjorde bara en liten nickning med huvudet mot mig innan han gick ut från rummet och stängde dörren. Jag hörde hans trappsteg i trappan och när ytterdörren smälldes igen..
Jag satte mig i sängen igen och Stella satte sig brevid.

- Justin, vad var det med 'vem tar du med dig?' grejen? jag vet att det är något. sa hon, jag kände hennes hand flätas ihop med min. Jag visste inte vad jag skulle säga.
- Men jag har redan sagt att det inte är någonting?! Håll inte på och ta upp det hela tiden! skrek jag plötsligt och ställde mig upp. Jag vet inte vad som flög i mig, jag såg på hennes ögon att hon blev sårad. Och innan jag visste ordet av sprang hon in på toan..

Jag sprang sabbt efter henne men det var låst..
- Stella! Jag är så ledsen, det var verkligen inte meningen att bli arg. Jag vet inte vad som flög i mig.. Snälla? Kom ut.
Efter några sekunder så vändes låset till grönt och Stella kom ut från dörren.
- Okej, jag kanske överreagerade lite.. men jag fattade inte varför du skrek.
- Ärligt talat vet inte jag häller, men du ska få din överaskning imorgon. Om du vill såklart?
- Eh, Tyvär Justin..


Förlåt, men jag är verkligen sjuk och jag orkar inte skriva så mycket :/ men jag ska verkligen försöka skriva lite mer :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

Galet braa! :D

2011-05-21 @ 21:35:35
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-21 @ 22:32:49
Postat av: elin

Bra!! :D Älskart!! Ungefär när kommer nästa??

2011-05-22 @ 19:32:19
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

När kom nästa?

as BRA:D

2011-05-22 @ 20:08:37
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: :)

tvär justi? omg vad snackar hon om? vill ha meeer nu :D När kommer nästa ut? :)

2011-05-22 @ 21:21:35
Postat av: :)

tvär justi? omg vad snackar hon om? vill ha meeer nu :D När kommer nästa ut? :)

2011-05-22 @ 21:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback