You are the key to my heart - Chapter 91

- Om du vill? sa han och log.
- Mer än något annat på jorden..
- Då säger vi så, och du är min flickvän alltså?
- Du har mig, vill du ha mig?
- Har jag alltid velat. sa han och kysste mig.


Justin's perspektiv:

Allt var helt perfekt, det kunde inte bli bättre bättre. Jag har flickan jag älskar i mina armar, den tjejen jag letat efter i mer än 1 månad..

Jag kollade in i hennes chokladbruna ögon, jag kände att mina ben blev lite ostadigare..

- Men varför gick du bara iväg förut? sa jag till sist och hon suckade.
- För att jag visste att om jag skulle prata med dig skulle jag börja gråta och om jag inte gjorde det skulle jag bara ångra mig.. sa hon och kollade ner i marken..
- aha, okey. Men vill du skjuts hem? du kan ju ändå inte gå ända hem när det regnar?
- Okej, gärna.

Vi gick hand i hand till min bil, jag öppnade dörren åt henne och hon bara log.
Jag startade motorn och började köra mot hennes hus, jag såg i vit ögat hur Stella kollade på mig men jag bara ignorerade det och fortsatte kolla på vägen. Hon slutade inte kolla och det började nu bli lite jobbigt.

- Vad är det? frågade jag och log mot henne.
 - Jag har saknat dig.. sa hon och log tillbaka.
- Jag har saknat dig med, mer än du tror.. sa jag och la min lediga hand på hennes knä.
Hon sa inget mer utan bara tog tag i min hand och kollade på vägen lika som jag.

Efter några minuter så stod vi utanför hennes hus, men ingen av oss sa ingenting eller gjorde någonting. Vi bara satt som stelfrysna. Jag ville inte att hon skulle gå, inte nu när allt precis har löst sig..
 
- Klockan är 14.30 och det regnar, kan inte du följa med in? frågade hon tillslut och kollade med sina hund valps ögon på mig.
- Såklart älskling. sa jag och parkerade bilen på deras uppfart.

Vi gick in i hennes hus, jag känner Francisca och vet att hon tjärnar hyffsat mycket men jag har aldrig i hela mitt liv kunnat föreställa mig hur stort deras hus var.. Hallen var verkligen enorm, vardagsrummet också.. det var som om man sett hur stort vardagsrummet var så blev man inte förvånad när man såg alla andra, det var ljust också. Det fanns flera jätte stora fönster på framsidan och några lite längre och smalare på sidorna. Vi gick in till köket och Stella ställde sig vid bänken medans jag bara stod i dörrkarmen för att inspektera hela köket innan jag gick in, det var som alla andra rum. Ovanligt stort.

- Är du hungrig? frågade Stella och höll upp en tallrik med ägg och bacon.
- Nej tack. sa jag, hon vände sig om för att skära upp något, jag gick fram till henne och kramade henne bakifrån.

Jag kysste henne på halsen och hon vände sig sakta om mot mig. Hon sträckte på ryggen och kysste mig, jag la mina armar runt hennes midja och hon la sina armar runt min hals. Jag tryckte henne hårdare mot köks bänken och kände plötstligt hennes tunga leka med min.

Jag lutade min panna mot hennes och bara stod och kollade in i hennes ögon, jag älskar henne.. 

såå, lite kort.. men har träning och fastnade i början och så.. hehe. tänkte lite dåliga tankar om mig själv och jag behövde någon och prata med.. men jaja, nu kom den iallafall och om ni tycker att den är lite dålig där i början så vet ni vad det beror på ;) Kommentera mycket nu sötnosar :) jag älskar bokstavlig talat era kommentarer. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: V

IIIIHH så sjuuukt bra!!!! Du är GRYYYYYM på att skriva!!

Meeeeeeeeer :D

2011-05-03 @ 19:11:42
Postat av: Elvis I Kvinnlig Form :D

Sjuuukt braaa :D

2011-05-03 @ 19:22:09
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-03 @ 19:24:56
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Y

Så sjukt bra! Äntligen hittade dom varandra;) Väntar på mer :)

2011-05-03 @ 21:47:37
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-03 @ 21:48:00
Postat av: ellen.

MEEEEEEEEEEEEERA!!! :D

2011-05-03 @ 22:30:04
Postat av: Ida

Hej! Skulle du/ni vilja vara med i en fanvideo som Justin Bieber förmodligen kommer se? Mottot är att Justin ska komma till Sverige. Och tror ni mig inte? Läs då mer här - http://biebsordie.blogg.se/2011/may/justin-bieber-to-sweden.html#comment -- Hoppas att ni/du är med! För det skulle verkligen behövas, så många som det går, vi vill få hit Justin, right?!! Puss♥

2011-05-04 @ 15:25:32
URL: http://www.biebsordie.blogg.se ,
Postat av: Linnea :)

mmeeerr :D:D

2011-05-04 @ 17:07:30
Postat av: Linnea :)

mmeeerr :D:D

2011-05-04 @ 17:07:48
Postat av: Demhat

Sjukt bra! Meeeeeeeeer

2011-05-04 @ 21:43:45
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback