You are the key to my heart - Chapter 95

- Om du får mig får måste du komma till mig och säga det, lova?
- Okej, jag lovar.
- Bra. sa han och kysste mig passionerat.




Nästa morgon/Stella's perspektiv:

Jag vaknade av att jag hörde ett svagt ljud från andra sidan av mitt rum, jag kände väl igen låten, min favorit låt.. So sick med Ne-Yo, jag har älskat den sen jag för första gången hörde den. Det går bara inte och beskriva, den låten betyder väldigt mycket för mig.. Jag kröp sakta till änden av min säng och musiken lät högre och högre, jag var så trött. Jag orkade inte svara, även fast det kunde vara viktigt. Jag vände mig om och kollade på min väckarklocka hur mycket klockan egentligen var. Jag suckade tungt när jag såg att den var 07.30, vem ringer 07.30 på en söndags morgon?!

Jag tog mig tillslut ner från sängen och gick med trötta steg mot min mobil som låg inne i Walk in closeten, jag hade varit där inne med Justin igår kväll och glömde väl den när jag skulle gå och lägga mig eller något.
Jag tog upp mobilen i handen och kollade lite snabbt om det var någon viktig som ringde eller om jag kunde gå och lägga mig igen, om det skulle varit mamma eller någon sådan skulle jag inte svarat, om det skulle varit mamma skulle hon veta att jag sov och skulle ringa upp senare. Men den här gången var det inte mamma, som det brukade vara eftersom hon ofta jobbar på söndagsmorgonar, det var Justin.
Jag låste upp mobilen snabbt, tryckte på svara och gick tillbaka och satte mig i min säng.

- Hej.. sa jag trött och la mig ner på min kudde, det kändes som om jag skulle somna när som helst.
- God morgon sunshine, väckte jag dig? sa han piggt och jag såg det framför mig hur han flinade så stort att man såg hans vita fina tänder.
- vad tror du? ja.. hur kan man gå upp så här tidigt?! stönade jag och tog mig för pannan.
- Om du har glömt det så har jag en radiointervjuv idag för att förklara vårt förhållande, men du kan ju gärna gå istället om du vill.
- haha, nej tack du..
- haha, nej men jag måste gå upp så här tidigt, även fast jag inte gillar det. sa han med betoning på "måste".
- Ojoj, livet som Justin Bieber är inte alltid så glamuröst som alla säger. sa jag retsamt och flinade för mig själv, även fast jag visste att han inte såg det..
- nej, det ska du veta. det finns damn mycket slit bakom allt också.
- Haha, men när börjar den där radiointervjuven då? jag kanske borde följa med? sa jag och vände på mig i söngen så att jag låg på mage.
- den börjar 08.30, du behöver inte, då kommer dom bara dra in dig också i allt..
- Jaha, okey. Men då lyssnar jag på radion då?
- Ja, gör det. Men jag måste dra nu shawty, ringer dig efter intervjuven.
- Okej, gör så, älskar dig.
- Älskar dig med sötnos. sa han och vårt samtal avbröts.

Jag kände mig helt plötsligt mycket piggare, kanske inte piggast, men piggare än förut. Jag gick fram till min vita spegel jag satt upp på väggen precis utanför min walk in closet, jag granskade min kropp från topp till tå. Jag hade ett par mörkblåa mjukis byxor och en sliten svart t-shirt med en blå smurf på, mitt mörka hår var slarvigt uppsatt i knut mitt på huvudet, när jag kollade in i mitt ansitke blev jag lite överraskad, jag log. Jag hade ett stort leénde på mina läppar även fast jag fortfarande var trött och kände mig riktigt ofräsh där jag stod i mina svettiga sov kläder. Hur fungerar det?! hur kan en person ändra ens humör så? från att vara sur, irriterad och jätte trött till att vara glad, pigg men ändå lite pigg och lycklig? är det ens möjligt?! Det är tre personer som kan göra det med mig, tre personer i denna värld. Jacey, Lauren.. och Justin. Såklart, det finns personer som får mig att le, men dom tre får mig att le hela tiden.. dygnet runt.

 Jag gick in till badrummet och tog en snabb dusch, rakade bennen, trättade igenom håret. När jag var klar lindade jag en handuk runt min kropp och gick ut till min walk in closet för att ta fram kläder, direkt när jag kom ut från badrummet kände jag hur det blev kallare och jag drog den blöta handuken närmare min nakna kropp i ett försök att få lite värme i kroppen, som inte lyckades jätte bra..
Jag letade fram en tröja med en läskburk på som jag fått från pappa för några år sedan, ett par ljus svarta byxor och en ljus jeans jacka. Jag tog på mig ett halsbnd där det stod Stella på och några svarta armband till det.

Jag drog ut tofsen ur knuten och kammade till det lite med mina fingrar innan jag tog min borste som låg brevid mig och började borsta igenom mitt hår några gånger tills jag tyckte att det var fint nog och gick sedan ner till köket där jag ser en lapp sitta på väggen precis i slutet av trappan...

Justin's perspektiv:

- Justin! Kommer du nu eller?! vi måste vara vid radiostationen en timme innan du ska vara med! skrek mamma och jag hoppade till som vanligt när jag inte var berädd på något. Jag kollade på klockan i mitt rum och den stod på halv åtta, radiointervjuven jag skulle vara med i började halv nio..

Jag hade egentligen inte rikigt fattat vad som hänt, hur kan ett eller typ fyra kort betyda så mycket? Stella behöver ge upp så mycket.. hela sitt privatliv, jag kan inte fatta att jag gör det här.

Så, den var lång eller hur? förlåt att jag inte skrivit tidigare men jag har suttit i bil hela kvällen och så typ ;S men jaja, nu fick ni den. Jag tycker faktiskt att den här är värd lite kommentarer nu, jag dissade min kompis för att skriva.. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: maddiee

aweume :DDD

2011-05-07 @ 04:16:03
Postat av: Ellen

Asså grymmaste. !! vill há meer lovisa! :)

2011-05-07 @ 07:23:50
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-07 @ 11:09:50
Postat av: Maya

bra :) läs gärna min blogg:D

2011-05-07 @ 11:43:39
URL: http://jbieberstories.blogg.se/
Postat av: tuva ;)

Jätte bra, dom är så gulliga <3

2011-05-07 @ 11:47:10
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Anonym

2011-05-07 @ 13:32:12
Postat av: Julia

Hej, Idag är det ju en svensk Bieber parad och Jag och Amanda(Min andra blogg skrivare) har tänkt och göra lite nytta här hemma när vi inte är i stockholm så vi ska försöka att få #swedishbieberparade till en TT så det skulle vara snällt om du la på ut att alla ska twittra det och såklart göra det själv massor av gånger på twitter.



OBS : Skriv det bara en gång per tweet för annars räknas det som spamm.

Skriv det isåfall också, Tack.

Vi ska få Bieber till sverige.



Även ni som ser detta sprid vidare detta i hela Sverige och få andra länder att hjälpa oss

2011-05-07 @ 13:33:26
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Demhat

Awesome!

2011-05-07 @ 16:24:04
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅ BRAAA! :D

2011-05-07 @ 17:30:44
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madeleine

mEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA!

2011-05-07 @ 18:57:05
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback